18 Mart 2012 Pazar

Yeni Hafta Dilekleri

Hep dedim ki kendi kendime etrafına iyi bak ki sana da iyi bakılsın, dedim ki hayat kısa kötülükleri düşünme, şu kısacık ömründe üzüntüye yer verme..
Ben ne kadar desem de dünya benim dediklerimle dönmüyor maalesef. Bir insanı seviyorsam, seviyorumdur bu kadar. Detaylarla uğraşmam, Yok şunu şöle yaptı yok bunu böyle yaptı diye. Zaten yaptığı şeyler gözüme batıyorsa sevgi nerede kalır ?
Her insanın belli prensipleri vardır hayatta. Kimisi düzene önem verir, kimisi karaktere vs vs. Hepimiz o kadar farklı yaratıklarıklarız ki hala neden tıtayıp aynı şeyleri önemseyebileceğimiz kanısındayım anlamıyorum. Herkes birbirinin karakterine saygı duyabilse. duyamadığı yerde de çekip gitse, dayatmalarda bulunulmasa...

http://www.youtube.com/watch?v=tgD2d8YjqQA

Ailemizi, sevgililerimi, arkadaşlarımızı oldukları gibi sevebileceğimiz mutlu haftalar hepimize...

1 yorum: